מפלגת צל"ש: הימין החדש מתפצל רשמית מ"הבית היהודי"

איתי גדסי No Comments on מפלגת צל"ש: הימין החדש מתפצל רשמית מ"הבית היהודי"

בנט ושקד בחרו שם שייצג את מפלגת "הימין החדש" – "צל"ש" | ועדת הכנסת צפויה לאשר את התפצלותם של בנט, שקד ומועלם רפאלי | אמש, התכנס דיון חירום בהשתתפות נציגי "הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי" בו הודיעו על האצת המהלך לריצה משותפת בבחירות הקרובות

נפתלי בנט צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התפרקות מבית. יו"ר הבית היהודי היוצא, נפתלי בנט, שהכריז אמש (מוצאי שבת) עם שותפתו הפוליטית על פרישה מ"הבית היהודי" והקמת סיעה חדשה בשם "הימין החדש", מבקש הבוקר לייצג את מפלגתו החדשה בשם "צל"ש".

כזכור, אתמול אמרו בנט ושקד כי החליטו להתפצל ולהקים סיעה חדשה בשם "הימין החדש". לדבריהם, כושר ההשפעה של "הבית היהודי" הגיע לקיצו ומשכך, החליטו להקים סיעה חילונית דתית. אל הסיעה, שתורכב מחילונים ודתיים, הודיעה שתצטרף גם ח"כ שולי מועלם רפאלי מ"הבית היהודי".

היום, צפויה ועדת הכנסת בראשות ח"כ מיקי זוהר, לדון בבקשתם של ח"כ נפתלי בנט, איילת שקד ושולי מועלם רפאלי, להתפצל מ"הבית היהודי" ולהקים מפלגה חדשה.

בתוך כך, במפלגת "הבית היהודי" לא תקפו את בנט ושקד והמסר הכללי שעלה מהודעותיהם היה ברכה על פועלם וברכת הדרך אם כי, הדגשה כי "הבית היהודי" תמשיך להתמודד כמפלגה ציונית דתית.

אמש, לאחר ההודעה הדרמטית, התכנסו חברי הכנסת ומנכל"י מפלגות "תקומה" ו"הבית היהודי" בביתו של הגאון הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת אור עציון, שם הודיעו על המשך הדרך ועל האצת המהלך לאיחוד המפלגות גם בכנסת הבאה.

על פי ההערכות, למפלגת "הבית היהודי" בקונסטלציה הבאה, יתכן ויצורפו גם מפלגת "יחד" בראשותו של אלי ישי ו"עצמה יהודית" בראשותו של ברוך מרזל.



0 תגובות